duikertje in Amerika

Naar het volgende park

22 juni

Vandaag vanuit Lovell doorgereden naar Rapid City. Onderweg nog een bezoek gebracht aan de canyon die volgens onze hoteleigenaar vol zat met beren enz. Nou ja, geen beer gezien, wel bordjes. En ook een heus en echt big-horn schaap met jong. Helaas een vrouwtje, zodat we jullie de indrukwekkende hoorns van de ram niet kunnen laten zien.

In Big-Horn Nat Forrest kom je onderweg ook langs een zeer oud Indiaans heiligdom, het Medicine Wheel. Moet echt indrukwekkend zijn. Het pas er naar toe was dat in ieder geval wel, helaas was er een achterstallig ijsmassa naar beneden komen zetten, waardoor het niet verantwoord was om verder te lopen. Het Wheel hebben we dus alleen op een plaatje gezien.

De natuur was prachtig, nog veel sneeuw, krokussen en andere lentebloeiers.

Gisteren heerlijk gegeten in Rapid City. In het voormalige brandweerhuis was een brouwerij met restaurant gemaakt. Duidelijk 'the place to be' in Rapid City, gezien de drukte. Het eten was prima, alleen smaakte de Buffelo van Jil wat taai. Misschien toch te lang op de prairies gelopen?

Vandaag probeer ik de foto's van Yellowstone en van vandaag op de site te krijgen.

Groetjes

Anneke, Leo & Jil;

Janine

Bart en ik hebben genoten van jullie reisverslag en de prachtige natuuropname's In een woord OVERWELDIGEND.Dat is wennen voor jullie als je straks terug bent hier in dit natte koude platte kikkerlandje.( Fietstocht afgeblazen vandaag vanwege storm en regen)